miercuri, 9 mai 2012

A verse in need


  Uite-ma inca o data aici, pe podeaua uda si rece, langa semineul stins in care carbunii arsi de noi inca fumega. Privesc la cutia muzicala pe care am pastrat-o de la tine, plina de praf si zgarieturi.
  Nu-mi pot muta privirea de pe ea si respir tot mai adanc, este frig in aceasta incapere iar umezeala alunga tot ce inseamna caldura. Pe spatele cutiei este o cheita ruginita si imi fac curaj sa o rasucesc de trei ori …  cortina se strange, razele de luna ilumineaza inca o data superbul spectacol. Melodia blanda inunda camera cu caldura si sentimentul de protectie nu a fost niciodata mai coplesitor.
  Culorile melodiei picteaza totul in jurul meu iar eu ma simt aprins din nou. Totul capata viata in jurul meu , focul din semineu arde din nou cu flacari pasionale iar umbrele-i se joaca pe peretii incalziti din nou.
  Aici, in fata semineului, stam noi doi, in poala ta mi-am odihnit capul si ne-am daruit celuilalt. Ating locul unde stiu ca chipul tau se afla, chipul bland ce-l voi adora mereu  si totul apare in fata mea , din nou, doar noi doi, un singur suflet si o singura suflare.
  Focul trosneste in semineu iar flacarile noastre ne mistuiesc in continuare. Doamne, te pot privi din nou, esti aici cu aceeasi ochi sclipitori …
  Inainte sa te pot apuca de mana, melodia se termina iar totul revine la raceala si umezeala dinainte iar eu sunt in cenusa ce a ramas din noi. Cu ochii plini de lacrimi, caut sa te vad din nou, chiar de m-ar costa tot ce a mai ramas din mine, tot ce mai zace plapand in asteptarea ta. Voi sta aici zambind ca un clovn pana cand spectacolul se va termina iar tot ce se va auzi in continuare va fi acelasi cantec al inimii marete ce tanjeste dupa tine.
  Stiind ca te voi gasi din nou acolo, imi voi petrece restul vietii ascultand aceasta melodie plina de regrete. Intorc inca o data cheia cutiei muzicale si spectacolul incepe iar…. si iar …. si iar ...

Niciun comentariu: