luni, 21 ianuarie 2013

Fading Star

  Inca un fulg pe trupul meu amortit. Cum de am ajuns iar aici? Am incercat sa ocolesc aceasta iarna, sa o ascund insa sunt acum in mijlocul viscolului.
  Unde sunt acum cand ai nevoie de ei? Vindecatorii, cei cu credinta puternica in mainile carora mi-am incredintat adevaratul eu, de ce au fugit?
  In blestemata mea lume ce am creat-o pentru mine simt ca ma intoxic acum, ca nu-mi mai apartine nimic. Las ultima mea lumina in urma pentru a traversa viscolul si intunericul inca o data in speranta ca ma voi trezi din nebunie la timp.
  Nu vreau sa privesc inainte ... Nu mai vreau, nu imi mai pasa, voi trece singur asa cum am facut-o mereu. Vantul violent, gheata ce imi raneste chipul, lumina obscura si vajaitul puternic, uitasem cum este acasa ...
  Aici este si lacul inghetat langa care am stat atata timp, hranindu-ma cu amintirile de odinioara. Nenorocita gheata ce mi-ai oglindit dorintele si m-ai inghetat pe dinauntru.
  Imi vad chipul aici inca o data, cat am incercat sa te trezesc, visatorule naiv ... Acum esti cu ambitia pierduta si visul ingropat.
  Nu ma voi uit inapoi, am intors spatele acestei fantezii stupide. Am sa iert durerea inca o data, rusinea,  grijile caci macar atat am invatat si am sa ma iert pe mine. Fara regrete, ma eliberez de vina, de ura, de credinta.
  Privesc cum o stea stralucitoare se stinge incet in urma mea, cuprinsa de durerea si intunericul din lumea asta insa oricat de greu e de suportat viscolul acesta de fiecare data, o sa imi pastrez flacara aprinsa si steaua mea mai radianta ca niciodata. Nu conteaza ca a ramas singura pe cer, e steaua mea.
  Din buzunar scot semintele sperantelor mele cele voi planta langa acest lac inghetat. Veti creste sub zapada dragele mele iar cand totul se va sfarsi si veti inflori, am sa ma intorc dupa voi caci atunci voi avea cea mai mare nevoie de voi.
  Cu spiritul liber, incotro ma indrept acum?
  Nu am simtit niciodata sfarsitul atat de aproape. Probabil toti avem un sfarsit mai apropiat sau indepartat insa depinde de fiecare dintre noi daca va fi si un nou inceput.

Niciun comentariu: